KLANTENSERVICE

ONZE CONTACT GEGEVENS:
GerARD’s Remake Tevens handelend onder de naam WoningVisie;
Sterremos 6,3904 JW Veenendaal;
Telefoon: 0318-640368
Mobiel: 06-13193357( ook SMS en Whatsapp.)
Telefonisch bereikbaar van werkdagen 9.00 tot 21.00  en zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur
(Voor spoed altijd bereikbaar op het mobiele nummer en mail.)
E-mailadres: info@gerardsremake.nl
 
KvK-nummer:  30185369
Btw-identificatienummer: NL088959491B01
Bankrekening:927567911
Ibannummer:NL80 SNSB 0927567911
Bic: SNSB NL 2A
Evt. betalingen t.a.v. WoningVisie
 
Foto
ALGEMEEN
Hout kleur en uitvoering
De producten die wij leveren zijn gemaakt van oud hout, veelal gebruikt voor vloeren of daken(of steigerplank). Dit materiaal krimpt vaak nog en trekt soms iets krom, waardoor er kieren en naadjes tussen de planken kunnen ontstaan. Tevens bevat dit hout vaak ongeregeldheden zoals deuken en kleine beschadigingen. Ook de kleurstelling van het materiaal kan verschillen, maar proberen wij in ieder geval per product zoveel mogelijk gelijk te houden, maar afwijkingen blijven mogelijk. Dit alles is normaal voor onze producten, nog sterker wij vinden dat dit zelfs noodzakelijk is voor de stijl die wij hanteren. Een nieuw product uit oud hout behoudt zo zijn oude uitstraling.

Vocht
De meeste producten die wij leveren zijn gemaakt van onbehandeld hout, wil je de producten  in de buitenlucht gebruiken of in een vochtige ruimte dan adviseren wij om een lak( alleen binnen) of beits aan te brengen. Impregneren kan ook. Dit zorgt er voor dat de levensduur wordt verhoogt en dat vocht en water minder invloed hebben op het product. Voor buitenmeubels e.d kan je prima een steigerhoutbeits gebruiken, de structuur en de look blijven dan maximaal hetzelfde. Voor broodplanken en andere producten die je binnen gebruikt en tocht wilt behandelen hebben wij goede ervaring met RAMBO in de uitvoering Parketlak, transparant MAT, blank 0701.

Brandstempel
Tevens voorzien wij alle producten op subtiele wijze  van een brandstempel van ons logo. Dit brandstempel is ca. 5cm breed en 2,5 cm hoog.

 
BESTELLEN
GerARD's Remake is dé online winkel voor decoraties, meubels en lampen van hergebruikte materialen . De orderverwerking en klantenservice voor deze webwinkel doen wij met veel plezier in eigen beheer. In onze webwinkel kan je als volgt bestellen:
- Plaats met de knop “bestellen” de gewenste producten in  je winkelwagentje;
- In het winkelwagentje kan je het gewenste aantal wijzigen of producten wijzigen.
- Ben je zeker van je bestelling? Klik dan op “Kassa”;
- Vul uw verzendgegevens in en pas evt. het bezorgadres aan;
- Kies de gewenste betaalmethode;
- In de volgende stap krijg je een besteloverzicht met de gegevens die je hebt ingevoerd
- Ben je  akkoord met de gegevens in het besteloverzicht, klik dan op “bestellen”.
- Er volgt een melding met "hartelijk dank voor uw bestelling", uw bestelling wordt zo snel mogelijk verwerkt.
- Indien gewenst kuan je de bestelling annuleren. Stuur hiervoor een mailtje naar onze klantenservice( info@gerardsremake.nl ). Wij annuleren je order dan. En storten uw geld terug als u al betaald had.
Bestellen vanuit het buitenland
Wanneer je vanuit het buitenland wilt bestellen kan dit. Vanuit Belgie kan je de bestelling in de webwinkel opgeven en ook de betaling regelen. Wil je bestellen uit een ander land staar ons dan even een mail.
 
BETALEN
Voor de verwerking van onze betalingen werken wij samen met een betaadienstprovider. In samenwerking met hen bieden wij de volgende betaalwijzen ( mits voor uw product van toepassing):

IDEAL.
Doe je  aan internet bankieren? Dan kan je  met IDEAL direct afrekenen na het bestelproces. Dat gebeurt in de vertrouwde en beveiligde omgeving van je  eigen bank.  Je hoeft geen speciale account aan te maken.
Voor Belgie werken wij met BANcontact.

BITCOINS( nog niet in gebruik)
Voor degene die in het bezit zijn van bitcoins weten hoe dit werkt, het is een elektronisch betaalmiddel.( let op bij retourneren betalen wij uit in euro)
 

Op Rekening
Je dient zelf voordat wij de bestelde goederen leveren de betaling uit te voeren. Wij leveren alleen goederen zodra ze betaald zijn.

Ophalen
Als je kiest voor ophalen, zullen wij geen verzendkosten in rekening brengen en kan je betalen zodra je het product komt halen.

 
 
VERZENDEN
Voor bestellingen brengen wij voor handling en verzenden kosten in rekening. Tenzij je de goederen komt ophalen. Deze verzendkosten staan genoteerd bij het product en of in de winkelwagen. Bestel je meerdere producten, dan zullen wij nog even handmatig de verzendkosten bepalen en zullen dit met u verrekenen( het systeem rekent bij meerdere aantallen soms een te hoog bedrag voor verzenden)

Onze verzend/handlingskosten:
- Pakket tot 10 kg en max. afmeting van 100cmx 70 x 50 € 6,95
- Pakket tot 30 kg en max. afmeting van 1,74m x 78x 58 € 9,50
- Briefpost: €4,50 verzendkosten

Valt het pakket buiten bovengenoemde maten of gewicht dan treft je de specifieke verzendkosten aan in de winkelwagen.

Buitenland:
Wij kunnen tevens pakketten versturen binnen europa maar hebben dit niet standaard in de website ingeregeld. ( wel voor Belgie)Wens je een pakket naar het buitenland opgestuurd te hebben vraag dan via info@gerardsremake.nl even een prijsopgave. De tarieven zijn zeer aantrekkelijk omdat wij via een collectieve verzendservice versturen, Belgie kan b.v. al vanaf €12,50 per pakket

Extra diensten, Track & trace
Zodra je pakketje door ons bij PostNL is aangeboden krijg je een track & trace code om het pakketje te volgen. Bij iedere statuswijziging in track & trace ontvangt je tevens een korte update per mail.

Levertijden
Op basis van voorraad wordt per product aangegeven wat de levertijd is. Soms kan dit nog wijzigen, maar dan zullen wij u daarover informeren.

Bezorging
Wij verzenden met PostNL. Als je niet thuis bent zal de bezorger van PostNL het pakketje de dag erna opnieuw aanbieden. Ben je opnieuw niet thuis, dan krijg je een briefje waarmee je het pakketje zelf bij het dichtstbijzijnde postkantoor kunt afhalen.

LET OP: PostNL bewaart uw pakketje 2 weken op het postkantoor. Wanneer je het pakketje niet ophaalt binnen deze termijn, dan wordt het pakketje terug gestuurd aan ons. Indien je wenst dat het pakketje opnieuw verzonden wordt, dan brengen wij opnieuw verzend-/ behandelingskosten in rekening.

Verpakking
De producten worden altijd met de uiterste zorg verpakt. Indien nodig worden de pakketjes voorzien van een label “BREEKBAAR”. De producten worden meestal in karton verpakt van de juiste afmetingen en de lege ruimte wordt goed opgevuld. Robuuste houten producten verpakken wij in een folie.
 
 
IETS MIS MET UW BESTELLING?
 
Als je het product van ons hebt ontvangen dan kan het zijn dat  het op één of andere manier niet aan je verwachtingen voldoet, hieronder zullen wij enkele voorbeelden noemen en wat je dan kunt doen:
 

A het product is defect  bij ontvangst of binnen 8  dagen na ontvangst komt  je daar achter.
B het product voldoet niet aan je  verwachtingen en je wilt van de koop afzien.
C het product raakt in later stadium defect.

 
A het product is defect  bij ontvangst of binnen 8  dagen na ontvangst komt je daar achter.
Wij zullen z.s.m. zorgen dat je kosteloos een nieuw product ontvangt of als dit een maatwerkproduct is zullen wij het product aanpassen zodat dit aan de overeengekomen specificaties voldoet. Voor de verdere gang van zaken maken wij  duidelijke afspraken. ( let op dat je het product niet verder in gebruik neemt)
 

B het product voldoet niet aan je verwachtingen en je wilt van de koop afzien.
Afkoelperiode/ zichttermijn( herroepingsrecht vanaf 2014):
Tot 14 dagen na ontvangst van een van onze producten kan je de aangeschafte producten zonder opgave van reden retourneren. Je hebt 14 dagen zichttermijn.

Let op: Producten worden alleen onbeschadigd terug genomen in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Nadat wij het product hebben ontvangen, wordt gecontroleerd of deze nog in originele staat/ verpakking verkeert. Wanneer een product niet meer in originele staat/ verpakking verkeert, kunnen wij niet garanderen dat het volledige aankoopbedrag wordt terug gestort. Mogelijk wordt de waardevermindering, in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.

Mag je het product in gebruik nemen?
Nee, je mag het product niet in gebruik nemen. Want de ondernemer moet het product weer aan iemand anders kunnen verkopen als je het terugstuurt.

Wat mag je wel doen?
Je mag hetzelfde doen als wanneer je iets in een winkel koopt. Zo mag je een laptop of televisie aanzetten om deze kunnen beoordelen. Maar bijvoorbeeld een wasmachine laten draaien mag niet. (bron: Consuwijzer)

Als je gebruik wilt maken van je recht op herroeping dan kan je onderstaand modelformulier downloaden. Hierin staat ook de verdere gang van zaken genoemd.
Let op! Heb je een speciaal voor  jou op maat gemaakt product gekocht dan geldt dit retourrecht niet.

 
C het product raakt in later stadium defect.
GARANTIE
Bij schade buiten jou schuld kan je je beroepen op de garantie. Binnen de wettelijke garantietermijn( in de Nederlandse wet is niet sprake van een echter termijn van b.v. 2 jaar zoals in Europees verband is geregeld maar is vermeld dat een product “deugdelijk” moet zijn)  worden artikelen die buiten je schuld om defect zijn geraakt omgeruild.
Omdat onze producten van oude herbruikbare materialen zijn gemaakt, kan het tijdens het gebruik voor komen dat het product b.v. gaat scheuren, dat er naden ontstaan door krimpen of dat het materiaal gaat kromtrekken. Dit valt buiten de garantie en is normaal voor dit soort producten. Als er schade aan het product is die aan je zelf te wijten is valt dit niet onder de garantie, maar kunnen wij dit vaak wel voor  je oplossen, wij maken daar dan nadere afspraken over.

Wanneer je recht hebt op een vervangend product, omdat het origineel buiten je schuld defect is geraakt sturen wij het nieuwe product op, zonder daarbij opnieuw verzendkosten in rekening te brengen.

Wanneer na testen een defect niet wordt geconstateerd, worden de gemaakte verzendkosten niet vergoed en € 10,- onderzoekskosten in rekening gebracht.

Wilt je een nieuw of ander product om een andere reden, dan kan het voorkomen dat  je opnieuw verzendkosten moet betalen.

Alsje  gebruik wilt maken van de garantie verzoeken wij je het volgende te doen:

1) Neem contact op met onze klantenservice via info@gerardsremake.nl
2) Als het defect nog binnen de garantietermijn valt ontvangt je van ons binnen 2 werkdagen een retourformulier
3) Stuur of breng de producten retour, met een volledig ingevuld retourformulier.
4) GerARD's Remake controleert binnen 5 werkdagen na ontvangst of het product defect is en onderzoekt de oorzaak van het defect.
5) Indien het product werkelijk defect blijkt te zijn geraakt buiten je schuld wordt het product omgeruild voor een nieuw exemplaar. Na het verstrijken van de zichttermijn worden producten alleen nog omgeruild, mits de retourzending aan bovenstaande criteria voldoet.

 


| Meer

Betaalbaar SHOPPEN

De laatste woontrends tref je aan  je op www.gerardsremake.nl  en bij Dok2 in Veenendaal waar wij een shop-in-shop hebben. Deze trendy woonwinkel met meer dan 6000 m2 oppervlak is verbouwd en vergroot. Daardoor tref je er nog meer merken aan. En kan je er ook nog eens lekker koffie drinken in het DokCafe.

Onze showroom tref je net voor de trap naar de 1e etage.

.

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Verkooplokaties

Fysieke winkels (* beperkt, eigen label):
DOK 2 VEENENDAAL ,
Groeneveldselaan 55                    
La Vida RHENEN
F.v.d. Paltshof 40

Webwinkels (beperkt assortiment):
DOK 2 
(Woonwebwinkel)         
Fornitalia Pizzaovens
(Pizzaovens and more)
HOME by JIP 
(Hippe woonwebwinkel)
 
 

Contact

Sterremos 6

3904 JW Veenendaal
0318-640368
06-13193357
info@gerardsremake.nl





 

Alle bedragen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop webshop

Deze website gebruikt cookies, we slaan geen persoonlijke gegevens op.